Leefstijlplan bij diabetes

Het diabetesleefstijlplan bestaat uit 8 unieke leefstijlpijlers die je nodig hebt om weer grip te krijgen op je diabetes en eindelijk een leven te leiden waarvan je al zolang droomt.

Ze helpen je op weg om jouw lichaam en bloedsuikers in evenwicht te brengen. Alle leefstijlpijlers zijn met elkaar verbonden. Een verstoring van de ene pijler kan gevolgen hebben voor de andere.

Samen zoeken we naar een nieuw evenwicht.

Tijdens je coaching focussen we niet enkel op stabiele bloedsuikerspiegels maar ook op je voeding, je dagelijkse beweging, jouw stressbeleving, jouw slaap en bioritme en de invloed van je emoties en gedachten. En op JOU als mens. Hoe jij je voelt en waarin jij steun of begeleiding zoekt.

De 8 leefstijlpijlers

Deze  8 unieke leefstijlpijlers kunnen jou helpen om meer grip te krijgen op je diabetes en eindelijk een leven te leiden waarvan je al zolang droomt. Ze helpen je op weg om jouw lichaam en bloedsuikers in evenwicht te brengen. Alle leefstijlpijlers zijn met elkaar verbonden.

Samen zoeken we naar een nieuw evenwicht.

Glucosecontrole
Glucosecontrole

Je medicatie als bondgenoot

Voeding

De beste dokter staat in de keuken

Beweging
Beweging

Boost je insulinegevoeligheid

Mindset

Wat wil jij veranderen

Stressmanagement
Stressmanagement

Vervang inspanning door ontspanning

Slaap
Slaap

Goede nachtrust, goede insulinewerking

Omgeving
Omgeving

Samen sta je sterk

Hormonen
Hormonen

Evenwicht als sleutel

De gezondheidssector mist ervaringsdeskundigen die als katalysator optreden

“Als diabetes coach wil ik jouw verandering in gang zetten én versnellen.”

Charlotte

Dagelijks krijg ik de vraag: “Charlotte, hoe kan ik mijn HbA1c verlagen?”

In mijn e-book vertel ik je welke TOOLS helpen om jouw HbA1c onder controle te houden.
Klaar om jouw gezondheid een boost te geven?

Ontvang mijn e-book gratis in je mailbox!